miercuri, 27 ianuarie 2010

Reclamele....un lucru bun sau rau?

Ştim cu toţii , unul dintre cele mai enervante lucruri din viaţa noastră de zi cu zi, este prea-marita "RECLAMĂ".Haideti sa ne gandim un pic insa ce am putea schimba la aceste reclame....sa ne gandim: ce ne-am face noi fara reclame?

Va dau un exemplu: sunteti la TV ,vizionati un film,destul de interesant...si deodata simtiti nevoia sa luati o pauza, nevoi personale,o tigara,vi se face sete, etc,etc(mai stiu eu ce)insa...nu vreti sa plecati din fata TV-ului de teama sa nu pierdeti ceva important din filmul d-voastra, ai atunci va dati seama ca daca, s-ar baga publicitate,totul ar fi ok.

Avem zile insa,in care de plictiseala ajungem sa ne uitam,chiar si la reclame.E drept,ca unele din ele sunt chiar interesante,altele educative,unele parca nu se mai termina,iar altele sunt parca "nesarate".De aceea m-am hotarat ,sa postez cateva filmulete cu cele mai interesante,amuzante(cum vreti sa le spuneti) reclame.

Have fun!





Una dintre cele mai tari reclame,pe care le-am vazut!




Nu comentez.



Cea mai ingenioasa reclama la Durex.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu